Servicii funerare personalizate
În
Iași
Oferim servicii funerare personalizate, acordând atenție fiecărui detaliu în aceste momente delicate.
Prețuri foarte accesibile
Ajutor de la A la Z
Suport personalizat
Peste 10.000 de familii ajutate la greu
Alături de tine în momente dificile, susținuți de încrederea și aprecierea clienților noștri
Va multumesc foarte mult, sunteti minunati, empatici si foarte informativi si implicati in tot ceea ce faceti. Mi.ati fost alaturi in cele mai grele momente de la primul contact cu dvs. pana la final. Ati oferit serivicii de cea mai mare calitate, foarte promt ma.ti informat despre orice situatie si ati avut o comunicare client-firma ireproșabile. Nu am cuvinte sa va pot multumi, pentru ceea ce ati facut pentru mine. Va recomand cu tot dragul in asemenea momente: sunteti cei mai buni.
20+
ani de experiență
1,000,000+
km. străbătuți
100%
clienți satisfăcuți
24/7
program non-stop
Tu ne contactezi, noi ne ocupăm de restul
Asistență la Realizarea Documentației
Ne ocupăm de toate formalitățile necesare, inclusiv obținerea certificatelor de deces și a altor documente legale. Te asigurăm că toate procedurile sunt respectate în conformitate cu legislația în vigoare.
Transport Funerar
Asigurăm transportul defunctului de la locul de deces la capelă, biserică și cimitir. Dispunem de vehicule funerare moderne, care respectă toate standardele de igienă și siguranță.
Organizare Ceremonii Funerare
Organizăm atât ceremonii religioase, cât și civile, în funcție de preferințele familiei. Ne ocupăm de toate detaliile, de la aranjamentele florale la coordonarea cu preoți sau ofițeri de stare civilă.
Aranjamente Florale și Decor
Oferim o gamă variată de aranjamente florale personalizate, pentru a aduce un omagiu plin de semnificație persoanei decedate.
Îmbălsămare și Tanatopraxie
Serviciile noastre de îmbălsămare și tanatopraxie sunt realizate de profesioniști calificați și asigură o prezentare respectuoasă și demnă a persoanei decedate.
Servicii de Catering
Oferim servicii de catering pentru pomeniri și alte adunări de familie. Meniurile noastre sunt variate și pot fi personalizate pentru a se potrivi nevoilor și preferințelor dumneavoastră.
În funcție de circumstanțele decesului, Certificatul poate fi eliberat de medicul de familie, de medicul de primar de pe secția unde a fost internat pacientul sau de medicul anatomopatolog. Certificatul se eliberează la 24 de ore din momentul în care un cadru medical declară decesul.
Se eliberează de Serviciul de Stare Civilă din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor (SPCLEP) sau de Primăria unității administrativ-teritoriale în raza căreia s-a produs decesul.
Obții Certificatul de deces și Adeverința de înhumare pe baza următoarelor acte:
- Certificatul medical constatator al decesului
- Certificatul de naștere şi de căsătorie, după caz (în original)
- Actul de identitate al persoanei decedate (este reținut de ofițerul de stare civilă)
- Copie după actul de identitate al persoanei care declară decesul
- Act care dovedește gradul de rudenie al persoanei care declară decesul (ex: certificat de naștere)
Dacă moartea persoanei a fost una violentă (accident, suicid), ai nevoie și de o dovadă eliberată de poliţie sau procuratură. Din dovadă trebuie să rezulte că una dintre aceste autorităţi a fost sesizată în legătură cu decesul.
Decesul trebuie constat de către medicul de familie sau un medic privat. Dacă decesul a avut loc în împrejurimi ciudate (crimă, accident, violență) trebuie să contactezi autoritățiile legale. După 12 ore, medicul de familie va elibera certificatul constator al decesului pe baza actului de identiate al defunctului, acesta având rol important în întocmirea certificatului de deces și a adeverinței de înhumare, care trebuie întocmit la Starea Civilă din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor sau la primăria unității administrativ-teritoriale ȋn zona căreia a avut loc decesul.
Personalul nostru va prelua defunctul de la domiciliu, îl va pregăti pentru înmormântare și îl va depune la capelă.
În acest caz spitalul te va contacta pe tine sau un alt aparținător pentru a anunța telefonic vestea. Mai întâi se va constata decesul de către un medic specialist, primar sau de gardă. Urmează apoi să fie consemnat în foaia de observaţie (FO) menţionând data şi ora la care s-a produs, cu semnătura şi parafa medicului.
Autopsia anatomo-patologica se efectuează obligatoriu în toate decesele survenite în spital ce nu sunt cazuri medico-legale pentru a preciza diagnosticului clinic. Certificatul Medical Constatator al Decesului este în acest caz întocmit de medicul anatomo-patolog. Însă familia poate alege să nu se mai efectueza autopsia, în cazul care nu are nicio rezervă asupra cauza bolii sau a tratamentului la care a fost supus defunctul.
Certificatul medical constatator al decesului poate fi realizată numai după 24 de ore la declararea decesului de către cadrul medical și se va elibera cu actul de identitate al celui care a trecut în neființă.
În urma întocmirii documentelor legale, persoanlul nostru poate ridica defunctul de la morga spitalului și a o transporta la capelă unde va avea loc ceremonia funerară.
Ajutorul de deces este un ajutor financiar acordat din bugetul asiguurărilor sociale de stat, acordate solicintanților care au suportat cheltuielile de înmormântare.
Legea care guvernează valoarea ajutorului de deces este Legea nr. 263/2010 cu modificările și completările ulterioare.
În cazul în care defunctul este asigurat sau pensionar ajutorul de deces este de 5163 lei, iar în cazul unui membru de familie al asiguratului sau al pensionarului, este de 2582 lei.
Ajutorul de deces se plăteşte unei singure persoane, după ce aceasta face dovada suportării cheltuielilor de deces, în termen de 24 de ore de la solicitare.
Noi te putem ajuta în solicitarea ajutorului deces.
Fără costuri ascunse
Prețuri transparente. Fără surprize
La noi, transparența costurilor este fundamentală. Vă prezentăm detaliat toate tarifele încă de la început și vă asigurăm că nu există costuri ascunse sau surprize neplăcute.
Alege dintr-o gamă variată de produse
3 motive să alegi serviciile Kirilă Funerar
Înțelegem că doliul este plin de suferință și că e atât de important să ai pe cineva care să-ți preia o parte din povară. Suntem aici să te sprijinim. Iată trei motive principale pentru care alegerea serviciilor noastre îți aduce liniște și beneficii.
Seriozitate
Peste 10.000 de familii au fost mulțumite de serviciile noastre, recomandându-ne cu încredere celor care au nevoie de sprijin funerar.
Accesibilitate
Oferim planuri de plată extrem de accesibile și ne străduim mereu să obținem cele mai bune prețuri, adaptate cerințelor și nevoilor tale.
Disponibilitate
Suntem aici pentru tine oricând ai nevoie. Dispunem de un vehicul pregătit să ajungă oriunde în Europa pentru a prelua și repatria persoana decedată.
Alegerea evidentă în servicii de repatriere decedați
Prețuri transparente și accesibile
Personal specializat și empatic
Ajutor cu întocmirea și obținerea documentației necesare
Fără avans
Garanția 100% a serviciilor
Alte orașe în care oferim servicii funerare zi de zi
Oferim suport complet și personalizat, acoperind toate aspectele necesare pentru a vă asigura liniștea în momentele dificile.
Ești pe mâini bune!
Am apelat la serviciile Kirila Funerar pentru repatrierea soacrei din Anglia in Brasov/România. Din momentul in care am luat legătura cu domnul Sebastian mi-au fost explicați toți pașii ce trebuiesc parcurși, ce documente au nevoie și de ce se vor ocupa dânșii. O companie foarte serioasă cu oameni foarte serioși care știu ce fac și care ofera suport la orice ora din zi și din noapte. Recomand cu încredere și în același timp vreau sa le și mulțumesc pentru profesionalismul de care au dat dovada.
L-am repatriat pe tatal meu din Germania cu probabil cea mai profesionista firma de acest gen din Romania. Am gasit firma prin cautare google si i-am contactat pentru ca au sediul in Satu-Mare si speram sa il poata duce pe tata la Baia Mare. Pot sa spun ca din primul moment in care i-am contactat a trecut disperarea pe care orice om o simte in cazuri de deces despre cum o sa fac mai departe, unde trebuie sa alerg mai intai si asa mai departe, pentru ca Dl. Kirila a avut grija sa ma lamureasca la tot pasul ce urmeaza si firma s-a ocupat de tot ce este necesar pana la inmormantare, atat in Germania cat si in Satu-Mare/Baia Mare. Va multumesc din suflet dle Kirila, nu numai pentru profesionalitate ci si pentru felul in care m-ati indrumat si ati fost permanent alaturi cu raspunsuri si solutii la orice ora!Cu respect si multumiri,Helga Lazar
Am avut o colaborare impecabilă. Personalul a dat dovada de empatie si blândețe considerând situația delicata in care familia s-a aflat. De asemenea am apreciat ca mi s-a răspuns prompt la telefon si au dat dovada de implicare.Recomand!
Recomand serviciile Kirila Funerar. Am avut o situatie mai complicata in care unchiul meu a decedat in Londra si nu aveam pe nimeni acolo. Kirila Funerar s-au ocupat de absolut tot ceea ce a insemnat birocratie in Londra. Comunicarea a fost excelenta in tot acest timp. Au ajuns cu unchiul meu la biserica exact cum am stabilit. Ne-au ajutat si cu traducerea legalizata a certificatului de deces. Serviciile lor au fost de o calitate exemplara. Pentru o situatie asa de neplacuta colaborarea cu ei a fost exceptionala.
Am acordat cinci stele deoarece eu si familia am fost foarte mulțumiți de serviciile prestate. Totul s-a rezolvat cu bine: acte, transport din străinătate, tot ce am avut nevoie.Va multumim
Am repatriat cu firma Kirilă Funerar pe mama mea din Anglia in Romania .Suntem foarte multumiti de serviciul impecabil prestat de acesti oameni minunati cu suflet mare. Ii recomand cu toata increderea si caldura! Va multumesc domnul Sebastian si intreaga echipa, pentru raspuns foarte prompt la toate nedumeririle si intrebarile noastre. Intreaga familie va multumim ca ne-ati facut povara pierderii unui suflet drag ceva mai usoara , sigur ca pierderea mamei nu a fost un lucru usor, dar dvs ati fost sprijin cand eram disperata si debusolata. Va recomand cu incredere celor asa ca mine disperati si debusolati. Va multumesc!
Va multumesc foarte mult, sunteti minunati, empatici si foarte informativi si implicati in tot ceea ce faceti. Mi.ati fost alaturi in cele mai grele momente de la primul contact cu dvs. pana la final. Ati oferit serivicii de cea mai mare calitate, foarte promt ma.ti informat despre orice situatie si ati avut o comunicare client-firma ireproșabile. Nu am cuvinte sa va pot multumi, pentru ceea ce ati facut pentru mine. Va recomand cu tot dragul in asemenea momente: sunteti cei mai buni.
Un eveniment nedorit la care care aceasta companie a dat dovada de o maxima seriozitate si care ne-au ajutat extraordinar de mult. Va multumesc
Am avut o experiență de excepție colaborând cu aceasta firma. Mulțumim pentru serviciile impecabile, seriozitatea și comunicarea extraordinară, dovedită în momentul pierderii mamei. Domnul Sebastian este un om deosebit, cu multă înțelegere și implicare într-o astfel de situație, venind în întâmpinarea familiei îndurerate cu soluții oneste, juste.
Profesionalismul și încrederea pe care ne-au oferit-o a fost la superlativ.Ne-au oferit cele mai bune variante, și decalitate. Recomandam cu mare drag.
In primul rand vreau sa va multumesc pentru faptul ca sunteti oameni si apoi prestatori de servicii. In al doilea rand vreau sa va recomand din suflet, tuturor celor care ajung sa treca prin aceste momente grele, de a pierde pe cineva. Sunt foarte profesionisti, prompti, disponibili, respectuosi si calzi. De curand l-am repatriat pe tatal meu din Paris in Romania cu Kirila Funerar si a fost calitate peste asteptarile mele iar pretul cu mult sub asteptarile mele. Dumnezeu sa va dea sanatate si putere sa continuati la fel si Dumnezeu sa-i aiba in paza pe toti cei ajunsi la el!
Profesionalism si o firma de incredere. Va multumesc pentru sprijinul acordat in clipele grele.
Tu ai intrebări, noi avem răspunsuri
Repatrierea presupune mai multe etape, printre care obținerea documentelor esențiale, precum Certificatul de Deces, coordonarea cu ambasadele sau consulatele și organizarea transportului înapoi în țara de origine. Kirila Funerar se ocupă de toate aceste proceduri pentru a asigura o experiență lipsită de griji.
Este posibil să fie necesară îmbălsămarea, iar această cerință poate depinde de legile și reglementările specifice ale țărilor implicate. Kirila Funerar are experiența necesară pentru a naviga aceste cerințe și vă va informa în mod corespunzător în cazul în care este necesară îmbălsămarea.
Barierele lingvistice pot complica o situație deja dificilă. Echipa experimentată de la Kirila Funerar va comunica cu autoritățile locale și furnizorii de servicii, indiferent de limbă, pentru a asigura un proces de repatriere fără probleme.
Echipa Kirila Funerar este disponibilă 24/7, 365 de zile pe an, inclusiv în weekend-uri și sărbători, pentru a oferi asistență și a iniția procesul de repatriere atunci când este necesar.
Cele mai frecvente provocări în timpul repatrierii includ adesea o birocrație complexă, înțelegerea cerințelor legale din străinătate și organizarea transportului. Cu experiența noastră și serviciul nostru complet, Kirila Funerar navighează cu succes aceste provocări pentru a face experiența repatrierii cât mai lină posibil.
Costul repatrierii poate varia în funcție de diferiți factori, cum ar fi distanța, cerințele legale specifice și modalitatea de transport aleasă. Kirila Funerar se angajează să ofere tarife transparente și opțiuni accesibile.
În majoritatea cazurilor, obiectele personale pot fi repatriate împreună cu decedatul. Cu toate acestea, pot exista anumite restricții, iar Kirila Funerar vă va ghida prin aceste specificații.
Posibilitatea ca familia să călătorească cu decedatul depinde de circumstanțele specifice și de modalitatea de transport aleasă.
Kirila Funerar respectă și se adaptează la diferitele practici religioase și obiceiuri culturale în procesul de repatriere. Echipa noastră va colabora îndeaproape cu familiile pentru a se asigura că aceste aspecte sunt tratate cu atenție și respect.